dc.contributor.author |
Ільєнко, О. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.accessioned |
2016-07-07T11:27:23Z |
|
dc.date.available |
2015-09-22T12:38:53Z |
|
dc.date.available |
2016-07-07T11:27:23Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
|
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/10503 |
|
dc.description |
Ільєнко, О. В. Роль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингових механізмів / О. В. Ільєнко // Вісник Чернігівського державного технологічного університету. Серія: Економічні науки. – 2012. – № 4 (62). – C. 32-37. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто питання розвитку концепції міжнародного маркетингу з зосередженням уваги на активізації вирішення окремих проблем через підвищення ефективності маркетингового механізму міжнародного напряму і розвитку його інструментарію. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів: ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
Економічні науки; № 4 (62) |
|
dc.subject |
міжнародний маркетинг |
en_US |
dc.subject |
глобалізація країни з трансформаційною економікою |
en_US |
dc.subject |
модель міжнародного маркетингу |
en_US |
dc.title |
Роль концепції міжнародного маркетингу в підвищенні ефективності маркетингових механізмів |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |