Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вишневський, В. П. | |
dc.contributor.author | Рекова, Н. Ю. | |
dc.contributor.author | Чекіна, В. Д. | |
dc.date.accessioned | 2017-10-06T10:55:01Z | |
dc.date.available | 2017-10-06T10:55:01Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/15079 | |
dc.description | Vishevsky, V. P. Fiscal decentralization in post-conflict territories: conceptual states / V. P. Vishevsky, N. Yu. Rekova, V. D. Chekina // Науковий вісник Полісся. - 2016. - № 4 (8). Ч. 1. - С. 174-188. | en_US |
dc.description.abstract | The article concludes that the context of post-conflict reconstruction requires different fiscal priorities: as to public revenues – achieving economic efficiency as well as forming the tax structure that would contribute to expanding the tax base; as to public spending – social justice and transparency in the distribution of social expenses locally; as to subsidies – narrowing the scope of inter-governmental transfers as well as organizing the redistribution of financial resources according to "the center – post-conflict regions – post-conflict recipients" principle; as to foreign aid – ensuring good co-ordination for the cultivation of new co-operative institutions. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Науковий вісник Полісся;№ 4 (8). Ч. 1 | |
dc.subject | fiscal decentralization | en_US |
dc.subject | post-conflict territories | en_US |
dc.subject | conceptual states of decentralization | en_US |
dc.subject | fiscal federalism | en_US |
dc.subject | фіскальна децентралізація | en_US |
dc.subject | постконфліктні території | en_US |
dc.subject | концептуальні положення децентралізації | en_US |
dc.subject | фіскальний федералізм | en_US |
dc.subject | фискальная децентрализация | en_US |
dc.subject | постконфликтные территории | en_US |
dc.subject | концептуальные положения децентрализации | en_US |
dc.subject | фискальный федерализм | en_US |
dc.title | Fiscal decentralization in post-conflict territories: conceptual states | en_US |
dc.title.alternative | Фіскальна децентралізація на постконфліктних територіях: концептуальні положення | en_US |
dc.title.alternative | Фискальная децентрализация на постконфликтных территориях: концептуальные положения | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | В статті обґрунтовано, що в умовах постконфліктного відновлення потрібні різні фіскальні пріоритети: у сфері суспільних доходів – економічна ефективність з формуванням структури податків, що сприяє розширенню податкової бази; у сфері суспільних витрат – забезпечення соціальної справедливості та прозорості при розподілі суспільних витрат на місцях; у сфері субсидій – звуження сфери застосування міжбюджетних трансфертів з організацією перерозподілу фінансових ресурсів за принципом "центр – постконфліктні регіони – постконфліктні одержувачі"; у сфері зовнішньої допомоги – забезпечення дієвої координації для культивування нових кооперативних інститутів. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | В статье обосновано, что в условиях постконфликтного восстановления требуются разные фискальные приоритеты: в сфере общественных доходов – экономическая эффективность с формированием структуры налогов, способствующей расширению налоговой базы; в сфере общественных расходов – обеспечение социальной справедливости и прозрачности при распределении общественных расходов на местах; в сфере субсидий – сужение сферы применения межбюджетных трансфертов с организацией перераспределения финансовых ресурсов по принципу "центр – постконфликтные регионы – посткон-фликтные получатели"; в сфере внешней помощи – обеспечение хорошей координации для культивирования новых кооперативных институтов. | en_US |