Короткий опис(реферат):
У роботі розкрито роль та здійснено класифікацію механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти України у процесі впровадження положень Болонської декларації на основі критеріально-типологічного підходу, які важливо враховувати під час розроблення стратегії вдосконалення державної політики у сфері вищої освіти. Узагальнено та обґрунтовано комплекс механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти, який поєднує групи таких механізмів, як фінансово-цільовий, політико-правовий, кадрово-мотиваційний, організаційно-методичний, інноваційно-модернізаційний та транскордонно-стратегічний, комплексне використання яких сприятиме удосконаленню державної політики у сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору. Запропоновано інноваційні механізми удосконалення державної політики у сфері вищої освіти України: фінансово-цільовий та транскордонно-стратегічний. Розроблено новітню модель розвитку державної політики у сфері вищої освіти в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору, що ґрунтується на суб’єкт-об’єктній взаємодії держави, вищих навчальних закладів, бізнесу та громадськості, принципах суспільного управління, в основі якої є комплекс механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти України, що в системі дозволить ереходу до громадсько-державного управління
Суть розробки, основні результати:
Вербицька, А. В. Удосконалення державної політики в сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору : дис. ...канд. наук з державного управління : 25.00.02 / А. В. Вербицька. – Чернігів, 2017. – 234 с.