Короткий опис(реферат):
Практичні заняття з основ менеджменту і маркетингу дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними. Звертається увага на формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями, прийняття адекватних управлінських рішень; просування товарів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Основи менеджменту і маркетингу : метод. вказівки для практ., самості. та індивід. роботи для студентів напряму 6.170103 "Управління інформаційною безпекою" ступінь вищ. освіти "бакалавр" / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 46 с.