Короткий опис(реферат):
Дослідження присвячено обґрунтуванню теоретичних та методичних засад формування партнерських відносин у малому бізнесі. У дисертації визначено, що партнерські відносини в малому бізнесі є ключовим чинником розвитку національної економіки. Визначені складові концептуальної моделі забезпечення конкурентоспроможності національної економіки на засадах реалізації партнерських відносин у малому бізнесі. Обґрунтовано концептуальні підходи до формування партнерських мереж та ідентифіковано синергетичні ефекти їхнього утворення. З’ясовано економічну природу та особливості функціонування малого бізнесу в Україні. Визначено засади інституційного забезпечення діяльності суб’єктів малого бізнесу щодо розвитку партнерських відносин. Запропоновано механізм взаємоузгодження економічних інтересів учасників партнерських відносин у малому бізнесі. Формалізовано пропозиції щодо удосконалення партнерських відносин у малому бізнесі в контексті впровадження концепції сталого розвитку національної економіки. Визначено функції та структуру організаційно-економічного механізму управління партнерськими відносинами в малому бізнесі. Обґрунтовано методичний підхід до оцінювання ефективності формування партнерських мереж у малому бізнесі.
Суть розробки, основні результати:
Терещенко, О. Л. Партнерські відносини в малому бізнесі як фактор розвитку національної економіки : дис. ... канд. екон. наук : 08.00.03 / О. Л. Терещенко. - Чернігів, 2019. - 265 с.