Короткий опис(реферат):
Метою дипломної роботи є розробка напрямків підвищення конкурентоспроможності мережі магазинів одягу «Shifonier» на основі їх теоретико-методичного обгрунтування та досвіду практичного застосування.
Для досягнення поставленої мети поставлено та вирішено наступні завдання:
– виявлено основні фактори впливу на процес покращення конкурентоспроможності підприємства;
– систематизовано критерії та об’єкти напрямків покращення конкурентоспроможності підприємства;
– обґрунтовано зміст і структуру етапів підвищення конкурентоспроможності підприємства;
– здійснено оцінку ситуації щодо конкурентності в галузі, також встановлено можливості підприємств підтримувати й забезпечувати ринкові позиції;
– уточнено сутність категорії «шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємства» та дослідно-понятійний апарат;
– обґрунтовано доцільність використання інтегрованої оцінки конкурентів, споживачів у ФОП «Власова Е.Х.».
Суть розробки, основні результати:
Лапа, А. О. Підвищення конкурентоспроможності мережі магазинів з продажу одягу "Shifonier" на локальному ринку (на матеріалах ФОП Власова Е.Х.) : магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / А. О. Лапа ; керівник роботи Іванова Н. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2019. – 71 с.