Короткий опис(реферат):
Перший розділ роботи містить теоретичні підходи до визначення сутності конкурентних переваг, конкурентоспроможності, аналіз механізмів формування конкурентних переваг підприємства.
Другий розділ містить організаційно-економічну характеристика та аналіз конкурентних переваг ТОВ «Мед-Сервіс».
На основі проведеного дослідження вноситься ряд пропозицій по впровадженню маркетингових заходів та напрямів підвищення конкурентних позицій ТОВ «Мед-Сервіс» в конкурентному середовищі. Визначено рівень конкурентоспроможності підприємства, за допомогою інтегрального показника конкурентоспроможності.
Висновки відбивають основні результати проведення маркетингового дослідження та напрями підвищення конкурентних позицій в конкурентному середовищі підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Портна, Ю. О. Особливості формування конкурентних переваг для забезпечення підвищення конкурентоспроможності підприємства (на матеріалах ТОВ «МЕД-СЕРВІС») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Ю. О. Портна ; керівник роботи Бабаченко Л. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 92 с.