Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання організація та ефективність служби маркетингової діяльності банку.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
–теоретичні аспекти організації маркетингової діяльності;
–аналіз на оцінку діяльності АТ КБ «ПриватБанк»;
–ефективні рішення щодо розвитку АТ КБ «ПриватБанк» шляхомвдосконалення діяльності служби маркетингу.
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо покращення маркетингової діяльності АТ КБ «ПриватБанк».
Суть розробки, основні результати:
Триголосова, О. О. Організація та ефективність служби маркетингу на підприємстві (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк») : магістерська робота : 075 Маркетинг / О. О. Триголосова ; керівник роботи Рябов І. Б. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 78 с.