IRChNUT
Электронный архив Национального университета "Черниговская политехника"

Дослідження конкурентного середовища торговельних підприємств (на матеріалах «АТБ-Маркет»)

ISSN 2415-363X

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Гордієнко, Л. М.
dc.date.accessioned 2020-07-02T18:40:44Z
dc.date.available 2020-07-02T18:40:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19584
dc.description Гордієнко , Л. М. Дослідження конкурентного середовища торговельних підприємств (на матеріалах «АТБ-Маркет») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Л. М. Гордієнко ; керівник роботи ЗРябова Т.А.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 86 с. en_US
dc.description.abstract У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання дослідження конкурентного середовища торговельних підприємств. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: - теоретичні основи дослідження конкурентного середовища; - аналіз господарської діяльності компанії “АТБ-Маркет”; пропозиції щодо вдосконалення процесів дослідження конкурентного середовища. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення комунікаційної діяльності банку. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетингові дослідження en_US
dc.subject конкурентне середовище en_US
dc.subject АТБ en_US
dc.subject методи дослідження en_US
dc.subject конкурентна стратегія en_US
dc.subject marketing research en_US
dc.subject competitive environment en_US
dc.subject ATB en_US
dc.subject research methods en_US
dc.subject competitive strategy en_US
dc.title Дослідження конкурентного середовища торговельних підприємств (на матеріалах «АТБ-Маркет») en_US
dc.title.alternative Research of the competitive environment of trading enterprises (on the example of "ATB-Market") en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The first section of the final paper contains the theoretical foundations of marketing research, describes the stages of the competitive environment research process and its main indicators. The second section contains an analysis of the business and marketing activities of the ATB-Market stores Based on the research of the competitive environment, a number of proposals are made to improve the process of marketing research. In particular, the proposals for the algorithm of the research process are formed, the application of methods of forecasting the development of competitive environment, the measures of the strategy, which allow to adapt the activity according to the state of the competitive environment. en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию