Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання планування та
контролю рекламної діяльності підприємства громадського харчування.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
- теоретичні основи управління рекламною діяльністю;
- аналіз господарської діяльності кафе “Розмарин”;
пропозиції щодо вдосконалення управління рекламною діяльністю,
обґрунтування моделі рекламного впливу, розробка форми для планування
реклами та оцінка ефективності і контролю рекламної кампанії.
Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та
пропозиції щодо вдосконалення комунікаційної діяльності банку
Суть розробки, основні результати:
Демиденко, К. Ю. Планування та контроль рекламної діяльності (на матеріалах кафе «Розмарин») : магістерська робота : 075 Маркетинг / К. Ю. Демиденко ; керівник роботи Рябова Т. А.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 77 с.