Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вербицька, А. В. | |
dc.contributor.author | Холявко, Н. І. | |
dc.date.accessioned | 2020-10-05T20:15:13Z | |
dc.date.available | 2020-10-05T20:15:13Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/19898 | |
dc.description | Вербицька, А. В. Співпраця «університет – бізнес»: проблеми та перспективи / А. В. Вербицька, Н. І. Холявко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1 (21). - С.46-52. | en_US |
dc.description.abstract | У статті представлено результати анкетування суб’єктів підприємницького сектору щодо поточного стану та перспектив розвитку співпраці із закладами вищої освіти. Опитування проведено серед партнерів Чернігівського національного технологічного університету, зокрема у ході бізнес-форумів і ярмарків вакансій. Визначено ключові сфери співробітництва «університет-бізнес» та основні критерії впливу на таку взаємодію. За результатами опитування виявлено проблеми, з якими стикаються стейкхолдери в процесі співпраці з університетами. На основі аналізу відповідей респондентів визначено тактичні заходи з активізації партнерства закладів вищої освіти та бізнесу. Отримані результати покладено в основу формування економічного та педагогічного блоків інтегрованої моделі конкурентоспроможної вищої освіти. Відзначено перспективність поглиблення досліджень у напрямі синхронізації інтересів стейкхолдерів за моделлю Quadruple Helix (держава – бізнес – вища освіта – громадськість). | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів : ЧНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;№ 1 (21) | |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | підприємницький сектор | en_US |
dc.subject | концепція Quadruple Helix | en_US |
dc.subject | інтегрована модель конкурентоспроможної вищої освіти | en_US |
dc.subject | анкетування | en_US |
dc.subject | высшее учебное заведение | en_US |
dc.subject | предпринимательский сектор | en_US |
dc.subject | концепция Quadruple Helix | en_US |
dc.subject | интегрированная модель конкурентоспособного высшего образования | en_US |
dc.subject | анкетирование | en_US |
dc.subject | higher education institution | en_US |
dc.subject | business sector | en_US |
dc.subject | Quadruple Helix Concept | en_US |
dc.subject | integrated model of competitive higher education | en_US |
dc.subject | questionnaire | en_US |
dc.title | Співпраця «університет – бізнес»: проблеми та перспективи | en_US |
dc.title.alternative | Сотрудничество «университет - бизнес»: проблемы и перспективы | en_US |
dc.title.alternative | «University – business» cooperation: problems and prospects | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | В статье представлены результаты анкетирования субъектов предпринимательского сектора касательно текущего состояния и перспектив развития сотрудничества с вузами. Опрос проведен среди партнеров Черниговского национального технологического университета, в частности в ходе бизнес-форумов и ярмарок вакансий. Определены ключевые сферы сотрудничества «университет-бизнес» и основные критерии воздействия на такое сотрудничество. По результатам опроса выявлены проблемы, с которыми сталкиваются стейкхолдеры в ходе сотрудничества с университетами. На основе анализа ответов респондентов определены тактические меры по активизации партнерства высших учебных заведений и бизнеса. Полученные результаты положены в основу формирования экономического и педагогического блоков интегрированной модели конкурентоспособного высшего образования. Отмечена перспективность углубления исследований в направлении синхронизации интересов стейкхолдеров по модели Quadruple Helix (государство – бизнес – высшее образование – общественность). | en_US |
dc.description.abstractalt2 | The article presents the results of a survey of business entities on the current state and prospects of cooperation with higher education institutions. The survey was conducted among the partners of Chernihiv National University of Technology (in particular during business forums and vacancy fairs). The key areas of “university-business” cooperation and the main criteria of such interaction have been identified. According to the survey results, the problems in cooperation of stakeholders with universities were revealed. Based on the analysis of respondents' answers, tactical measures to intensify the partnership between higher education institutions and business have been identified. The obtained results made the basis for the formation of economic and pedagogical blocks of the integrated model of competitive higher education. The authors come to the conclusion about the necessity of deepening research of synchronizing the stakeholder’ interests within the Quadruple Helix model (government - business - higher education – civil society). | en_US |