Короткий опис(реферат):
Об’єктом дослідження випускної кваліфікаційної роботи виступає
реклама туристичних послуг,як одина з найважливіших частин туристичного
бізнесу.
Предметом – управління процесами розробки і реалізації реклами та шляхи
підвищення та вдосконалення методів просування серед конкуренції
Основною метою випускної кваліфікаційної роботи є розробка та
обґрунтування шляхів посилення конкурентних позицій туристичного
підприємства.
Завданнями роботи є: Організація процесів розробки та поширення реклами
підприємствами індустрії туризму;Методики оцінки ефективності реклами;.
Організація рекламної діяльності ;Види реклами, що використовуються та
оцінка процесу її розробка;Аналіз каналів поширення реклами;Оцінка
ефективності рекламної діяльності та її впливу на цільову
аудиторію;Напрями підвищення ефективності рекламної стратегії.
За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо
можливостей подальшого рекламного вдосконалення розвитку туристичної
фірми.
Суть розробки, основні результати:
Куксач, О. С. Організація рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму і оцінка її ефективності : дипломна робота : 242 Туризм / О. С. Куксач ; керівник роботи Зеленська О. О. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 69 с.