Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю підприємства туристичної галузі.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
- теоретичні засади сутності, змісту, функції та принципи маркетингу в туристичній галузі, а також маркетингові дослідження туристичної галузі;
- характеристика, напрямки та особливості організаціїї роботи туристичної компанії «Mango Travel»;
- шляхи удосконалення маркетингової діяльністі туристичної компанії «Mango Travel».
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо удосконалення маркетингової діяльністі туристичної компанії «Mango Travel».
Суть розробки, основні результати:
Галушка, Б. А. Особливості маркетингової діяльності підприємств туристичної галузі
(на матеріалах Туристичної компанії «Mango Travel») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Б. А. Галушка ; керівник роботи Бабаченко Л. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 87 с.