Короткий опис(реферат):
Метою даної роботи є визначення та формування підходів стосовно процесу впровадження стратегії диференціації за для покращення ефективності роботи підприємства ТОВ «Аметист». Об’єктом дослідження є процес формування стратегії диференціації на підприємстві ТОВ «Аметист». Предметом дослідження є методичні та теоретичні засади використання конкурентної стратегії диференціації за для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Методи дослідження: фінансовий та економічний аналіз, методи практичного порівняння, оцінка рівня конкурентоспроможності, SWOT аналіз, побудована матриця І.Ансоффа. Результати дослідження можливо на практиці використовувати вітчизняним підприємствам конкурентну стратегію диференціація за для підвищення рівня конкурентоспроможності товару та підприємства також поліпшення позицій на ринку. За допомогою сформованих рекомендацій стосовно покращення роботи підприємства та впровадження стратегії диференціації дозволить підприємству вдало конкурувати в умовах зміни ринкової кон’юнктури і також удосконалити ефективність виробничої діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Компанець, Д. І. Формування стратегії диференціації продукції на споживчому ринку (на матеріалах ТОВ «Аметист») : магістерська робота : 075 Маркетинг / Д. І. Компанець ; керівник роботи Кульпінський С. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 86 с.