IRChNUT
Электронный архив Национального университета "Черниговская политехника"

Особливості соціально-психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення

ISSN 2415-363X

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Завалін, В. П.
dc.date.accessioned 2021-02-01T09:56:08Z
dc.date.available 2021-02-01T09:56:08Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20968
dc.description Завалін, В. П. Особливості соціально-психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська робота: 231 Соціальна робота / В. П. Завалін; керівник роботи Герасименко О. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2020. – 95 с. en_US
dc.description.abstract Беручи до уваги значне збільшення чисельності дітей із такою тяжкою формою патології як порушення мовлення, з одного боку, а також сучасні стратегії реформування освіти – з другого, які створюють необхідні передумови до активної інтеграції дітей із мовленнєвими порушеннями у загальноосвітній простір та відображені в світлі оновленої парадигми гуманістично зорієнтованого навчання, постає потреба всебічного вивчення цього порушення з метою розроблення ефективних методів діагностики та корекційної допомоги, що зумовило вибір теми дослідження: «Особливості соціально-психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення». Преший розділ присвячено аналізу проблеми порушень мовленнєвої діяльності в науковій літературі: розглядено сучасні погляди на психо-нейро-лінгвістичні механізми мовленнєвої діяльності, клініко-психологічну та психолого-педагогічну характеристику дітей із мовленнєвими порушеннями. В другому розділі роботи досліджено індивідуальні особливості комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку із порушеннями мовлення. В третьому розділі розкрито основні напрями та зміст програми соціально-психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку із мовленнєвими порушеннями. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: досліджено тенденції світової науки щодо розуміння комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку із системними порушеннями мовлення;описано особливості мотиваційно-ціннісного, когнітивно-діяльнісного та підсумково-оцінювального компонентів комунікативної діяльності дітей старшого дошкільного віку; визначені комунікативні труднощі старших дошкільників із порушеннями мовлення на різних етапах реалізації комунікативної діяльності, і на цій підставі розроблено програму соціально-психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку із мовленнєвими порушеннями. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject порушення мовлення en_US
dc.subject діти старшого дошкільного віку en_US
dc.subject соціально-психологічний супровід en_US
dc.subject speech disorders en_US
dc.subject children of senior preschool age en_US
dc.subject social and psychological support en_US
dc.title Особливості соціально-психологічного супроводу дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 Given the significant increase in the number of children with such severe forms of pathology as speech disorders, on the one hand, and modern strategies for educational reform - on the other, which create the necessary preconditions for active integration of children with speech disorders into the educational space and reflected in the renewed paradigm humanistically oriented education, there is a need for a comprehensive study of this disorder in order to develop effective methods of diagnosis and correctional care, which led to the choice of research topic: "Peculiarities of socio-psychological support of older preschool children with speech disorders". The first section is devoted to the analysis of the problem of speech disorders in the scientific literature: modern views on psycho-neuro-linguistic mechanisms of speech activity, clinical-psychological and psychological-pedagogical characteristics of children with speech disorders are considered. In the second section of the work the individual features of communicative activity of older preschool children with speech disorders are investigated. The third section reveals the main directions and content of the program of social and psychological support of older preschool children with speech disorders. The scientific novelty of the obtained results is that: the tendencies of world science to understand the communicative activity of older preschool children with systemic speech disorders are studied, the features of motivational-value, cognitive-activity and final-evaluative components of communicative activity of older preschool children are described; identified communication difficulties of senior preschoolers with speech disorders at different stages of communication activities, and on this basis developed a program of social and psychological support of older preschool children with speech disorders. en_US


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию