Короткий опис(реферат):
У сучасному соціокультурному просторі нашої держави наявне упереджене
ставлення до дітей з порушеннями опорно-рухового апарату, які розглядаються як носії соціальної ексклюзії і стосовно яких поширюється таке негативне явище, як
стигматизація. У соціумі, на жаль, переважно створюється «бар’єрне середовище» для такої категорії людей.
У теоретичні частині розкриваються теоретичні аспекти дослідження соціальної
реабілітації дітей з розладами опорно-рухового апарату. У практичній частині викладено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей та якості
життя дітей з розладами опорно-рухового апарату. Наукова новизна й теоретичне
значення дослідження полягають у тому, що уточнено та поглиблено систему знань
про сутність, зміст та особливості соціальної реабілітації дітей з розладами
опорно-рухового апарату; розроблено комплексну програму соціальної
реабілітації дітей з розладами опорно-рухового апарату в умовах реабілітаційного
центру.
Суть розробки, основні результати:
Титаренко, І. В. Coцiaльнa рeaбiлiтaцiя дiтeй з розладами опорно-рухового апарату в умoвax рeaбiлiтaцiйнoгo цeнтру : магістерська робота : 231 Соціальна робота / І. В. Титаренко , Є. В. Солодкий ; керівник роботи Новик Л. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра креативних індустрій та соціальних інновацій. – Чернігів, 2020. – 103 с.