Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження - збутова діяльність на підприємстві ТОВ «Приват-Тим».
Предмет дослідження - теоретичні, практичні та методичні підходи для удосконалення збутової діяльності на підприємстві ТОВ «Приват-Тим».
Метою роботи є удосконалення ефективності збутової діяльності підприємства ТОВ «Приват-Тим».
Методи дослідження: функціональні та системні підходи, статистичні, аналітичні та графічні методи, метод формування таблиць та метод математично-економічного прогнозування та моделювання.
Прибуток є кінцевим результатом і основним мотивом підприємницької діяльності, а його обсяги залежать від збутової діяльності підприємства. Удосконалення збутової діяльності підприємства є головним фактором покращення та збереження позиції підприємства на ринку, створення кращого іміджу підприємства у покупців та здорової конкуренції с іншими компаніями.
В Розділі 1 досліджуються теоретичні основи збутової діяльності на підприємстві.
В Розділі 2 наводиться загальна характеристика підприємства та проводиться аналіз його асортименту, основних фінансових показників та збутової діяльності.
В Розділі 3 досліджуються шляхи удосконалення збутової діяльності підприємства, проводиться оцінка доцільності впровадження запропонованих заходів та розраховуються витрати які пов’язані з ними. Також проводиться аналіз ефективності впровадження запропонованих заходів по вдосконаленню збуту на підприємстві.
Суть розробки, основні результати:
Половий, Д. В. Шляхи удосконалення управління збутовою діяльністю підприємства на ринку молочної продукції (на прикладі ТОВ "Приват-Тим", м. Чернігів) : магістерська робота : 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність / Д. В. Половий ; керівник роботи Іванова Н. В.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра підприємництва і торгівлі. – Чернігів, 2020. – 75 с.