Короткий опис(реферат):
статті розглянуто систему бренд-маркетингових комунікацій як важливого інструменту в просуванні брендів торговельних підприємств. Проведено аналіз впливу рекламної діяльності на розвиток брендів і з’ясовано, що система комунікацій бренд-менеджменту є однією з найголовніших функціональних складових процесу брендингу. Доведено, що дієвим інструментарієм загальної системи бренд-менеджменту є сукупність бренд-маркетингових комунікацій, комплексом взаємопов'язаних елементів, де вплив одного інструменту підсилює дію інших, що забезпечує ефективність всієї сукупності. Виявлено, що бренд-маркетингові комунікації мають базуватися на визначеному типі ринку, певній стратегії просування, характері бренду, результатах аналізу цільової аудиторії, а також враховувати архітектуру бренду. Авторами вказано на важливість використання безпосередньої реалізації бренд-маркетингових комунікацій через рекламу, пропаганду, піар, стимулювання збуту, стимулювання споживачів, спонсорство, особистий продаж, сейлз промоушн (sales promotion), прямий маркетинг. Подальші дослідження будуть спрямовані на детальне вивчення системи бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємств за допомогою цифрового маркетингу.
Суть розробки, основні результати:
Дибчук, Л. В. Система бренд-маркетингових комунікацій у просуванні брендів торговельних підприємств / Л. В. Дибчук, К. А. Добровольська // Чернігівський науковий часопис. Серія 1 : Економіка і управління. - 2018. - № 1 (9). - С. 100-108.