Короткий опис(реферат):
Уміння продавати в сучасному світі стало одним із базових умінь кожної працюючої
людини. Майстерність у техніках продажу, переважною мірою, визначає престижність
роботи, рівень доходу й успішність (і не лише фінансову) кожної людини. Для туристичного бізнесу уміння менеджерів продавати туристичний продукт означає отримання високих прибутків, формування гарного іміджу туристичної фірми та її процвітання в майбутньому.
Суть розробки, основні результати:
Зеленська, О. О. Клієнтоорієнтований підхід у технології туристичних продажів / О. О. Зеленська, Н. О. Алєшугіна, В. С. Зеленський // Юність науки – 2020: соціально-економічні та гуманітарні аспекти розвитку суспільства : зб. тез доповідей Х Міжнарод. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Чернігів, 23-24 квіт. 2020 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. – С. 914-916.