Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ус, Д. О. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-12T13:17:47Z | |
dc.date.available | 2021-07-12T13:17:47Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/23194 | |
dc.description | Ус, Д. О. Проєкт вантажного автомобіля /комплексний проєкт/ з розрахунком роздавальної коробки та розробкою технологічного процесу відновлення первинного вала : випускна кваліфікаційна робота : 274 «Автомобільний транспорт» / Д. О. Ус ; керівник роботи Я.В. Кужельний ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра автомобільного транспорту та галузевого машинобудування. – Чернігів, 2021. – 173 с. | en_US |
dc.description.abstract | При виконанні кваліфікаційної роботи магістра, визначили масові показники й параметри автомобіля, провели розрахунок двигуна автомобіля, розрахували показники динамічності автомобіля, його гальмівні властивості та паливну економічність. У спеціальній частині магістерської роботи було розглянуто види роздавальних коробок та виконали розрахунок роздавальної коробки автомобіля, який проектується. Розроблено технологічний процес відновлення первинного валу роздавальної коробки, який складається з наступних пунктів: характеристика деталі, вибіру способів відновлення деталі, розрахунок припусків на обробку й режимів обробки та розрахунок норм часу на кожну стадію обробки. Дипломна робота має креслення, в загальній кількості 12 штук формату А1 з графіками та схемами. Для виконання розрахунків та графічної частини використовувались такі програми як: “Mathcad”,“Компас 3D”. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | компонувальна схема | en_US |
dc.subject | розрахунок двигуна | en_US |
dc.subject | характеристика автомобіля | en_US |
dc.subject | потужність двигуна | en_US |
dc.subject | тягово-динамічні характеристики | en_US |
dc.subject | тепловий розрахунок двиуна | en_US |
dc.subject | паливна економічність | en_US |
dc.subject | гальмівні властивості | en_US |
dc.subject | роздавальна коробка (РК) | en_US |
dc.subject | кінематична схема | en_US |
dc.subject | первинний вал | en_US |
dc.subject | точіння | en_US |
dc.subject | фрезерування | en_US |
dc.subject | наплавлення | en_US |
dc.subject | шліфування | en_US |
dc.subject | ayout scheme | en_US |
dc.subject | engine calculation | en_US |
dc.subject | car characteristics | en_US |
dc.subject | engine power | en_US |
dc.subject | traction and dynamic characteristics | en_US |
dc.subject | thermal calculation of the engine | en_US |
dc.subject | fuel efficiency | en_US |
dc.subject | braking properties | en_US |
dc.subject | transfer case (RK) | en_US |
dc.subject | kinematic scheme | en_US |
dc.subject | primary shaft | en_US |
dc.subject | turning | en_US |
dc.subject | milling | en_US |
dc.subject | surfacing | en_US |
dc.subject | grinding | en_US |
dc.title | Проєкт вантажного автомобіля /комплексний/ проєкт/ з розрахунком роздавальної коробки та розробкою технологічного процесу відновлення первинного вала | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | During the qualification work of the master, determined the mass indicators and parameters of the car, calculated the engine of the car, calculated the dynamics of the car, its braking properties and fuel economy. In a special part of the master's thesis, the types of transfer cases were considered and the calculation of the transfer case of the car being designed was performed. Restoration of the primary shaft of the transfer case is made, which consists of the following points: characteristic of a detail, a choice of ways of restoration of a detail, calculation of allowances for processing and modes of processing and calculation of norms of time for each stage of processing. Thesis has drawings, a total of 12 pieces of A1 format with graphs and diagrams. Programs such as “Mathcad”, “Compass 3D” were used to perform calculations and graphical part. | en_US |