Короткий опис(реферат):
Фахівці, що працюють з дітками, які мають порушення комунікативної взаємодії, повинні формувати у дітей вільне володіння вербальними та невербальними засобами спілкування, що дозволяють реалізувати свій задум у взаємодії суб’єктів спілкування в різних комунікативних ситуаціях.
Корекційно-розвивальна робота повинна бути спрямована на розвиток: сенсорних та рухових функцій; вербальної комунікації; невербального спілкування; емоційно-вольової сфери; що допоможе при формуванні рис гармонійної і незакомплексованої особистості.
Суть розробки, основні результати:
Горна, В. А. Психологічні особливості дітей, що мають порушення комунікативної взаємодії / В. А. Горна ; наук. кер. В. М. Філіпович // Соціальні інновації в контексті реформаційних змін : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 21 листоп. 2021 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – С. 19-21.