Короткий опис(реферат):
Швидкі процеси технологізації, що супроводжують і, водночас, обумовлюють постмодерні соціокультурні процеси, ставлять перед освітою складні завдання, які не мають самоочевидних рішень. Вища освіта з соціальної роботи в Україні на цьому тлі зазнає особливо потужних викликів. Принцип участі, як підґрунтя партнерства для ключових суб’єктів освітнього процесу – викладачів та студентів – за таких умов набуває особливої значущості.
Суть розробки, основні результати:
Карагодіна, О. Г. Принцип участі у вищій освіті з соціальної роботи: «Ідеальне» VS «Реальне» / О. Г. Карагодіна, О. О. Байдарова // Інноваційний потенціал соціальної роботи в сучасному світі: на межі науки та практики : матеріали I Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20-21 трав. 2021 р.). – Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021. – С. 81-84.