Короткий опис(реферат):
Метою практичних занять є: - закріпити та поглибити знання студентів відповідно до лекційного курсу та робочої програми; - ознайомити студентів із сучасними правилами, принципами, схемами побудови рекламних звернень і розроблення рекламних кампаній; - сформувати у студентів стійкі знання з теорії рекламного креативу; - навчити студентів системно сприймати маркетинговий, рекламний і творчий процеси; - допомогти студентам набути вмінь і практичних навичок для самостійної розробки рекламних ідей та їх втілення у практику; - зорієнтувати студентів на обов’язкове поєднання у їхній практичній діяльності стандартних підходів та творчого натхнення.
Суть розробки, основні результати:
Рекламний креатив : метод. вказівки до практ. занять та самост. роботи для здобувачів ступеню вищ. освіти «магістр» спец. 075 «Маркетинг» / уклад. Т. А. Рябова. – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021. – 34 с.