Короткий опис(реферат):
У магістерській роботі було розглянуто сутність поняття «соціально-комунікативний менеджмент», досліджено зміст соціально- комунікативної складової менеджменту як фактора розвитку підприємства, визначено теоретико-методичні основи формування та оцінювання соціально- комунікативної складової менеджменту фактору розвитку підприємства.
Автором зазначено, що на функціонування АТ «Чернігів Обленерго» ВП ЧРЕМ великий вплив мають соціальна та комунікативна складові менеджменту.
З’ясовано, що галузеві особливості, особливості що накладає форма власності, статутні, організаційна структура підпорядкування в АТ «Чернігів Обленерго» ВП ЧРЕМ мають бути направлені на активізацію соціально- комунікативної складової менеджменту на підприємстві.
Обґрунтування основних пропозиції щодо поліпшення соціально- комунікативного менеджменту на підприємстві побудовані на основі проведеного аналізу АТ «Чернігів Обленерго» ВП ЧРЕМ задля впровадження ефективних заходів покращення діяльності.
Суть розробки, основні результати:
Стасюк, О. А. Удосконалення соціально-комунікативної складової менеджменту як фактор розвитку підприємства : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / О. А. Стасюк ; керівник роботи С. В. Повна ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2021. – 90 с.