Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг. У першому розділі визначено поняття «туристичні послуги», обґрунтовано методичні підходи до оцінки реалізації комплексу маркетингу у сфері туризму. Другий розділ містить аналіз середовища маркетингової діяльності Національного заповідника «Києво-Печерська лавра». У третьому розділі запропоновано заходи щодо вдосконалення маркетингової діяльності Національного заповідника «Києво-Печерська лавра».
Суть розробки, основні результати:
Руденко, С. М. Реалізація комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг (на матеріалах Національного заповідника «Києво-Печерська лавра») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / С. М. Руденко ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 78 с.