Короткий опис(реферат):
У кваліфікаційній роботі обґрунтовано теоретико-методичні та практичні засади використання маркетингових інструментів у сфері освітніх послуг закладів вищої освіти. У першому розділі визначено особливості освітніх послуг, роль застосування маркетингового підходу у сфері вищої освіти, охарактеризовано маркетингові інструменти та напрями їх використання у сфері освітніх послуг. Другий розділ містить аналіз діяльності відділу міжнародних зв’язків НУ «Чернігівська політехніка», його маркетингового середовища та оцінку використання маркетингових інструментів. У третьому розділі надано рекомендації щодо поліпшення організації маркетингової діяльності відділу міжнародних зв’язків університету.
Суть розробки, основні результати:
Федоренко, М. В. Використання маркетингових інструментів у сфері освітніх послуг (на матеріалах Національного університету «Чернігівська політехніка») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / М. В. Федоренко ; керівник роботи С. О. Полковниченко ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2021. – 67 с.