Короткий опис(реферат):
Об’єктом дослідження є процес вдосконалення маркетингової діяльності Чернігівського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» в умовах загострення конкуренції.
Предметом дослідження є теоретичні положення та прикладні аспекти вдосконалення маркетингової діяльності Чернігівського відділення ПАТ КБ «Приватбанк».
Метою кваліфікаційної роботи є розробка шляхів вдосконалення маркетингової діяльності Чернігівського відділення ПАТ КБ «Приватбанк» в умовах загострення конкуренції.
Методи дослідження: теоретичного узагальнення, логічного узагальнення, порівняльного аналізу, дедуктивний, маркетингового аналізу, кореляційний аналіз, індексний аналіз та ін.
Результати дослідження можуть бути застосовані в діяльності банківських установ та у відділах маркетингу різних організацій та установ.
Теоретичною та інформаційною базою роботи стали наукові доробки вітчизняних і зарубіжних дослідників із питань впровадження електронного урядування, довідкова література, нормативно-правові акти, статистичні та аналітичні матеріали, результати соціологічних опитувань та досліджень провідних наукових установ України.
Суть розробки, основні результати:
Охріменко, К. В. Напрями удосконалення маркетингової політики підприємства в умовах загострення конкуренції : випускна кваліфікаційна робота : 073 «Менеджмент» / К. В. Охріменко ; керівник роботи О. С. Лашук ; НУ "Чернігівська політехніка", кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2021. – 85 с.