Короткий опис(реферат):
У роботі обгрунтовано теоретико-методичні та прикладні засади маркетингового дослідження конкурентного середовища підприємства.
У першому розділі розкрито сутність та напрями проведення маркетингових досліджень; розглянуто етапи та методи досліджень конкурентного середовища; розглянуто оцінку ефективності проведених маркетингових досліджень.
Другий розділ містить загальну економічну характеристику підприємства; аналіз маркетингової діяльності підприємства; оцінку проведення маркетингових досліджень конкурентного середовища.
До третього розділу увійшли пропозиції щодо шляхів вдосконалення проведення маркетингового дослідження конкурентного середовища підприємства та обгрунтування маркетингових заходів щодо покращення конкурентного середовища підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Новгородська, О. Д. Маркетингові дослідження конкурентного середовища (на матеріалах ФОП Болотна І. А.) : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / О. Д. Новгородська ; керівник роботи Л. В. Бабаченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 108 с.