Короткий опис(реферат):
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи є процес організації контролю та аналізу маркетингової діяльності на підприємстві.
Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є маркетингова діяльність підприємства.
Метою даної кваліфікаційної роботи є дослідження процесу організації аналізу та контролю маркетингової діяльності на діючому підприємстві та розробка заходів щодо підвищення їх ефективності в сучасних умовах ведення фінансово-господарської діяльності.
Завданнями кваліфікаційної роботи є: розглянути сутність аналізу і контролю маркетингової діяльності підприємства; визначити особливості проведення аналізу та контролю маркетингової діяльності на підприємстві; дослідити можливі методи проведення контролю та аналізу маркетингової діяльності підприємства; охарактеризувати маркетингову діяльність підприємства; провести аналіз сильних і слабких сторін маркетингової діяльності підприємства; оцінити діючу систему проведення контролю та аналізу маркетингової діяльності на підприємстві; розробити систему заходів щодо підвищення ефективності організації контролю та аналізу маркетингової діяльності; провести обґрунтування запропонованих заходів з метою оцінки їх економічної ефективності для підприємства.
За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо покращення стану маркетингової діяльності, запропоновано і обґрунтовано заходи щодо вдосконалення аналізу та контролю маркетингової діяльності на досліджуваному підприємстві, а саме запропоновано поетапне впровадження відділу контролінгу в систему управління маркетинговою діяльністю підприємства.
Рік виконання кваліфікаційної роботи: 2022
Рік захисту кваліфікаційної роботи: 2022
Суть розробки, основні результати:
Тунік, Г. М. Контроль та аналіз маркетингової діяльності підприємства» (на матеріалах ТОВ «Вдомалад») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Г. М. Тунік ; керівник роботи Л. В. Бабаченко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 101 с.