Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена розробці фірмового стилю підприємства.
У першому розділі розглянуто сутність фірмового стилю, визначені його
складові елементи, охарактеризована стратегія розробки корпоративної айдентики
підприємства.
Другий розділ присвячений аналізу діяльності ТОВ “МАРКЕТИНГ ГОДС”,
особливостям його маркетингової діяльності та аналізу елементів фірмового
стилю.
У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано
формування стратегії фірмового стилю, розроблені компоненти корпоративної
айдентики підприємства, визначена ефективність заходів впровадження фірмового
стилю.
Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення
проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства
Суть розробки, основні результати:
Штаба, Ю. С. Розробка фірмового стилю як інструмент підвищення впізнаваності і лояльності до бренду (на матеріалах ТОВ "МАРКЕТИНГ ГОДС") : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" / Ю. С. Штаба ; керівник роботи В. А. Москаленко ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 72 с.