Короткий опис(реферат):
Кваліфікаційна робота присвячена розробці заходів для вдосконалення
маркетингової політики розподілення та збуту.
У першому розділі розглянуто сутність політики розподілення на підприємстві,
охарактеризована організація товарного руху, окреслені показники для оцінки
ефективності розподілення та збуту товарів.
Другий розділ присвячений аналізу діяльності приватного підприємства з
виробництва опалювального обладнання “Альтеп-Центр.” в сфері побудови політики
розподілення та збуту.
У третьому розділі на основі проведеного аналізу запропоновано формування
стратегії політики розподілення для підприємства, вдосконалені заходи щодо
товарного руху, визначається ефективність заходів поліпшення розподілення та збуту
продукції.
Висновки кваліфікаційної роботи відбивають основні результати вивчення
проблеми та пропозиції щодо вдосконалення роботи підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Литвинова, З. І. Управління маркетинговою політикою розподілу на підприємстві» (на матеріалах ПП «Альтеп-Центр») : випускна кваліфікаційна робота : 075 "Маркетинг" /З. І. Литвинова ; керівник роботи І. Б. Рябов ; НУ "Чернігівська політехніка", Кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2022. – 88 с.