Короткий опис(реферат):
У статті досліджено теоретико-методичні засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах.
Розглянуто сутність поняття інновація як економічної категорії. Досліджено еволюцію інноваційного процесу, який
складається з шести поколінь. Визначено основні цілі, що забезпечують планування виробництва інновацій, та
фактори, які визначають доцільність таких розробок. Узагальнено основні ризики та причини низької ефективності розробки та впровадження інновацій на підприємствах, що можуть мати як системний, так і фрагментальний характер в умовах цифровізації. Описано процес планування інновацій, що включає п’ять основних етапів. Доведено, що запорукою успіху інновацій є відповідність вимогам та потребам ринку.
Суть розробки, основні результати:
Забаштанська, Т. Маркетингові засади розвитку системи планування інновацій на підприємствах в умовах цифровізації / Т. Забаштанська, О. Попело, М. Нікітенко // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2021. - № 4 (28). - С. 153-162.