Короткий опис(реферат):
У сучасну еру цифрових технологій, провідну роль для формування трендів рекламної діяльності відіграє всесвітня мережа Інтернет. Завдяки швидким процесам діджиталізації, наразі головним каналом для залучення аудиторії є Інтернет, а саме соціальні мережі, де типовий користувач перебуває більше чверті свого життя.
Суть розробки, основні результати:
Коровінченко, М. С. Роль цифрового маркетингу у сучасних умовах ведення бізнесу / М. С. Коровінченко ; наук. керівник І. В. Лисенко // Новітні технології сучасного суспільства (НТСС-2022) : тези доповідей ІІІ Міжнарод. наук.-практ. конф. (м. Чернігів, 20 грудня 2022 р.). – Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2022. – С. 241-243.