Аннотации:
У статті досліджено стан розвитку банківської сфери України в напрямку
створення інтегрованих фінансових посередників. Проаналізовано закордонний досвід інтегрованого фінансового сервісу, виокремлено основні його моделі. Досліджено сучасний стан функціонування вітчизняних фінансових посередників та варіанти їх участі у формуванні фінансових супермаркетів. Виявлено проблеми, що гальмують інтеграційні процеси в системі спеціалізованих фінансових посередників, та висвітлено теоретичні засади взаємодії учасників фінансового супермаркету. Розглянуто можливості отримання синергетичного ефекту від реалізації даної маркетингової концепції.
Описание:
Жарій, Я. В. Маркетингова концепція інтеграційного розвитку сучасного комерційного банку / Я. В. Жарій, М. В. Дубина // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2011. - Вип. 4. - С. 256-264.