Савченко, В. Ф.; Забаштанський, М. М.; Кичко, І. І.; Тропіна, В. Б.; Мекшун, Л. М.; Кирилюк, Ю. В.; Алєшугіна, Н. О.; Зеленська, О. О.; Полковниченко, С. О.; Пшенична, Т. М.; Холявко, Н. І.; Мекшун, П. В.; Левківський, В. В.; Левківський, О. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
У монографії розглядаються проблеми економічної теорії і практики на глобальному, національному, регіональному, галузевому та мікрорівнях в умовах євроінтеграційного поступу України. Особлива увага приділена теоретичним ...
Кирилюк, Ю. В.; Пшенична, Т. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Проведено моніторинг імплементації законодавчих актів ЄС (директив, регламентів, рішень, рекомендацій та інших правових актів) за 2014-2017 роки, який дає можливість оцінити динаміку виконання конкретних завдань і показує ...
Кирилюк, Ю. В.; Пшенична, Т. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Європейська інтеграція надає для України можливість модернізувати економіку, залучити іноземні інвестиції і новітні технології, а це, в свою чергу, сприятиме створенню нових робочих місць, підвищенню конкурентоспроможності ...
Пшенична, Т. М.(Київ : Державний університет телекомунікацій, 2017)
Нейромаркетинг – це потужний елемент, який являє собою комплекс нейроприйомів, нейрометодів та нейротехнологій, за допомогою якого на підсвідомому рівні встановлюється сильний зв'язок між підприємством та споживчою аудиторією ...
Буглак, Ю. В.; Пшенична, Т. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
Необхідність використання маркетингу на страховому ринку викликана загостренням конкуренції та ускладненням збуту страхових продуктів. Одним з важливих етапів маркетингової діяльності є планування, встановлення та коригування ...
Пшенична, Т. М.; Кирилюк, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
Завдання дисципліни «Міжнародна економіка» : вивчення сутності міжнародної економічної системи та закономірностей її розвитку, методів аналізу політико-правового, економічного, соціально-культурного середовища та ...
Жидок, В. В.; Пшенична, Т. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
The article is about the essence of education quality and system features of quality management higher education in the competition context. Competition in the educational market re-quires choosing science-based objectives ...
Пінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади ...
У статті розглядаються питання регулювання безпеки харчових продуктів. Виявлені ключові завдання управління якістю харчових продуктів та запропоновані шляхи удосконалення напрямків виробництва продуктів харчування в умовах ...
У статті розглянуто сучасний стан і головні тенденції розвитку ринку молокопродуктів Чернігівщини, а також особливості функціонування підприємств галузі. Узагальнено можливі шляхи підвищення конкурентоспроможності ...