Козюра, В. Д.; Скачек, Л. М.; Ткач, Ю. М.; Хорошко, В. О.; Шелест, М. Є.; Мехед, Д. Б.(Ніжин : ФОП Лук’яненко В.В. ТПК «Орхідея», 2020)
У навчальному посібнику докладно розглянуті основні поняття
інформаційного процесу, сучасні інформаційні системи, їх процеси і
технології. Розкрито положення та методологічні принципи сучасних
інформаційних систем ...
Ткач, Ю. М.; Трунова, О. В.; Мехед, Д. Б.; Базилевич, В. М.; Мурашковська, В. П.; Петренко, Т. А.; Гур’єв, В. І.; Фірсова, І. В.(Ніжин : ФОП Лук’яненко В.В. ТПК «Орхідея», 2016)
У монографії висвітлено теоретичні засади застосування сучасних
інформаційно-комунікаційних технологій у навчанні математичних дисциплін (вищої
математики, теорії ймовірностей та математичної статистики, економетрики,
...
Ткач, Ю. М.(Ніжин : ФОП Лук’яненко В.В. ТПК «Орхідея», 2016)
Технологічні карти розроблені відповідно до навчальної програми з вищої
математики для студентів напряму підготовки 6.030507 «Маркетинг», 6.030505
«Управління персоналом та економіка праці», 6.030508 «Фінанси та кредит» ...
Ткач, Ю. М.(Ніжин : ФОП Лук’яненко В.В. ТПК «Орхідея», 2017)
У монографії висвітлено теоретичні і методичні засади фундаменталізації
професійної підготовки майбутніх економістів. Розкрито основні дефініції, компоненти,
критерії та рівні фундаменталізації професійної підготовки ...
Лисенко, І. В.; Артеменко, К. Т.(Дніпро : НТУ «ДП», 2023)
Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в
безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до
нових умов, вимог споживачів та науково-технічних процесів, що відбуваються ...
Український бізнес ще не оговтався від кризи через пандемію
COVID-19, а вже стикнувся з новими викликами повномасштабної
війни. Багато підприємств зазнали значних збитків та руйнувань, через
це або повністю припинили, ...
Лисенко, І. В.; Гавриш, Н. О.(Дніпро : НТУ «ДП», 2023)
Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких
допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а й враховувати ...
Гавриш, Н. О.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
Пандемія COVID-19 внесла багато змін у загальну картину існування цифрового світу. Багато інструментів втратили свою актуальність, маркетологи почали використовувати у стратегіях інноваційні підходи, в обмежених умовах ...
Одним з найважливіших аспектів, який є необхідним для успішної діяльності підприємства, є наявність вже сформованого бренду і, як наслідок, завоювання лояльних споживачів. Маркетологи мріють завоювати лояльних споживачів, ...
Коровінченко, М. С.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
У сучасну еру цифрових технологій, провідну роль для формування трендів рекламної діяльності відіграє всесвітня мережа Інтернет. Завдяки швидким процесам діджиталізації, наразі головним каналом для залучення аудиторії є ...
Лисенко, І. В.; Бойко, В.(Львів : Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023)
Брендування є ключовим елементом у сучасному бізнесі, який може значно
вплинути на стійкість конкурентоспроможності компанії. Процеси цифровізації
відкривають нові можливості для використання сучасних технологій ...
Лисенко, І. В.(Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023)
В умовах стрімких технологічних змін, однією з головних проблем формування та ефективності
маркетингу інновацій є недостатня увага компаній до розробки стратегій маркетингу, спрямованих на
впровадження інноваційних ...
Шоломій, А. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
Україну у світі характеризують як аграрну країну з високим сільськогосподарським
потенціалом та сприятливими природно-кліматичними умовами. І не дарма, адже саме
продукція вітчизняної агропромисловості складає приблизно ...
Лисенко, І. В.; Лисенко, Н. В.(Кропивницький : Ексклюзив-Систем, 2018)
Показники існуючої в Україні енергомісткості виробництва свідчать про
надвисокий рівень втрат електричної енергії, низьку ефективність функціонування
енергетики та недостатнє використанні енергозберігаючих технологій, ...
Лисенко, І. В.; Лисенко, Н. В.(Кропивницький : Ексклюзив-Систем, 2018)
У сучасному світовому економічному просторі особливої актуальності набувають
питання міжнародної екологічної безпеки. Вона покликана забезпечити таке використання
природних ресурсів, яке сприятиме їх природному відновленню ...
Стеченко, А. О.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
Реклама в Інтернеті в сучасну інформаційну еру набирає шалених обертів
розповсюдження, популярності та дієвості, так як доступ до комп’ютерної мережі є чи не
в кожному будинку, в той час як радіо зі сприйняттям інформації ...
Лисенко, Н. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Кластеризація є однією з головних тенденцій розвитку сучасної економіки, яка зумовлена її глобалізацією,
інформатизацією та інноваційним розвитком. Кластери є основним фактором підвищення
конкурентоспроможності національної ...