Короткий опис(реферат):
Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в
безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до
нових умов, вимог споживачів та науково-технічних процесів, що відбуваються у
сучасному світі. Прийнято вважати, що персональний продаж, PR, стимулювання збуту
та реклама є класичними видами маркетингових комунікацій. У наш час вони поступово
переходять на сучасні інноваційні процеси, що щільно переплітаються з інтернет-ресурсами
Суть розробки, основні результати:
Артеменко К.Т., Лисенко І.В. Тенденції розвитку маркетингових комунікацій / І. В. Лисенко, К. Т. Артеменко // Наукова весна 2023 : матеріали XIІI Міжнарод. наук.-техн. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених (м.Дніпро, 1–3 березня 2023 р.). – Дніпро : НТУ «ДП», 2023. – С. 434-436.