Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Чийпеш, Н. М.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Навчальна дисципліна «Управління ризиками» повністю відповідає вимогам щодо підготовки достатньо компетентних спеціалістів у галузі маркетингу. Метою даної дисципліни є набуття студентами поглиблених знань щодо раціонального ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Чийпеш, Н. М.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Політика маркетингових комунікацій є однією зі складових комплексу маркетингу. Приваблива товарна пропозиція виробника, поширюючись через розгалужену систему дистрибуції, знаходить свого споживача і задовольняє його потреби ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Чийпеш, Н. М.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Цей посібник покликаний допомогти ЗВО у самостійному вивченні дисципліни. Методичні рекомендації містять тематичний план дисципліни, рекомендації для самостійного вивчення матеріалу кожної теми, запитання для самоперевірки, ...
Лисенко, І. В.; Полковниченко, С. О.; Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2022)
підготовка курсової роботи.
Виконання курсової роботи сприятиме формуванню навичок самостійної дослідницької роботи у сфері ринкових досліджень, наукового і практичного підходу до освоєння навчального матеріалу; набуттю ...
Вербицька, А. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Індивідуальне науково-дослідне завдання (контрольна робота) передбачає: систематизацію, закріплення, розширення теоретичних і практичних знань з дисципліни «Івент-технології» і застосування їх при вирішенні конкретних ...
Вербицька, А. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Навчальним планом підготовки бакалаврів спеціальності «075 Маркетинг» передбачено виконання індивідуального завдання з дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу» у вигляді у вигляді контрольної роботи.
Мета виконання ...
Highly competitive environment of start-ups encourages the effective implementation of their marketing and business
goals. The key task in this context is lead generation, which supports a start-up’s key tasks, namely ...
The article is devoted to the analysis of governance mechanisms in the field of social entrepreneurship in the
European Union. The purpose of the article is to determine the prerequisites for the development of ...
The article focuses on the study of social entrepreneurship in the economic dimension. The aim of
the study is to analyze the economic foundations of social entrepreneurship in the European Union
and to formulate ...
The article discusses the approaches for marketing
budgeting of startups at a launch stage. There
is no single efficient approach to the generation
of a startup marketing budget. The selection of
the approach will ...
This article proposes an author’s algorithm for developing a communication
strategy for B2C startups, including: communication audit
of B2C startup, setting goals and objectives of the communication
strategy (business ...
Здор, Я. О.; Вербицька, А. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Підсумовуючи, можна зазначити, що соціальна відповідальність бізнесу стосується не лише потужних промислових підприємств, які забруднюють навколишнє середовище викидами, як стереотипно прийнято вважати. Соціальна ...
Гришко, І. Г.; Вербицька, А. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Виробництво одягу є забруднювачем довкілля та зазвичай означає викид шкідливих речовин у воду та повітря. Апсайклінг є інструментом відповідальності бізнесу за навколишнє середовище та відповідальності покупця за усвідомлене ...
Ревко, А. М.; Вербицька, А. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
The lectures cover theoretical principles according to thematic lesson plan and detailed examples. Each lecture contains the necessary content, theoretical information, that facilitates the perception of the new material. ...
Вербицька, А. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
The article is aimed at the defining the principles of non-governmental provision of socio-economic mechanism to assist in employment, training and support initiatives to create business for ATO / JFO veterans as part of ...
Пінчук, А. О.; Вербицька, А. В.; Полковниченко, С. О.; Забаштанська, Т. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Завдання цих методичних рекомендацій – надати магістру допомогу щодо тематики; структури; змістовного написання вступу, розділів, висновків; використання загальних і спеціальних методів у вирішенні маркетингових проблем; ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Переддипломна практика здобувачів вищої освіти спеціальності "Маркетинг" спрямована на узагальнення знань, формування практичних умінь і навичок на базі конкретного ринкового суб’єкта, оволодіння практичним досвідом та ...
Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Вербицька, А. В.; Хоменко, І. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Запропоновані завдання для розрахункової роботи ЗВО включають методичні вказівки до виконання, завдання для розрахунку, критерії оцінювання. За допомогою розрахункової роботи та запропонованих завдань досягається більш ...
Бабаченко, Л. В.; Забаштанська, Т. В.; Вербицька, А. В.; Хоменко, І. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2021)
Метою даної дисципліни є ознайомлення ЗВО з концептуальними основами маркетингу; формування умов щодо підготовки до успішної діяльності в маркетинговій сфері; створення умов для оволодіння універсальними і професійними ...
Топчій, О. О.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2020)
Youth is one of the most important strategic resources of the state, which determines the guidelines in the economic, political, social spheres of the country's future, determines the scale and pace of scientific and ...