Короткий опис(реферат):
У даній статті автором здійснюється спроба, задіявши методологічний потенціал сучасної філософії освіти, проаналізувати можливості ноогуманізму як освітнього проекту у формуванні світогляду студентів. При цьому, здійснюється авторська спроба дати дефініцію понятійно-категоріального апарату світоглядного дискурсу дослідження ноогуманістичної освіти (ноогуманістичний світогляд, ноогуманістична світоглядна культура, ноогуманістичне мислення, ноогуманістична педагогіка, ноогуманістична свідомість, ноогуманістично-орієнтована особистість, ноогуманістично-орієнтоване освітнє середовище).
Суть розробки, основні результати:
Шиндаулова, Р. Б. Світоглядний потенціал ноогуманістичної освіти / Р. Б. Шиндаулова //
Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2016. - № 2 (8). - С. 215-223.