dc.contributor.author |
Вербицька, А. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2017-12-11T09:35:07Z |
|
dc.date.available |
2017-12-11T09:35:07Z |
|
dc.date.issued |
2017 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/15530 |
|
dc.description |
Вербицька, А. В. Удосконалення державної політики в сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору : дис. ...канд. наук з державного управління : 25.00.02 / А. В. Вербицька. – Чернігів, 2017. – 234 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
У роботі розкрито роль та здійснено класифікацію механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти України у процесі впровадження положень Болонської декларації на основі критеріально-типологічного підходу, які важливо враховувати під час розроблення стратегії вдосконалення державної політики у сфері вищої освіти. Узагальнено та обґрунтовано комплекс механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти, який поєднує групи таких механізмів, як фінансово-цільовий, політико-правовий, кадрово-мотиваційний, організаційно-методичний, інноваційно-модернізаційний та транскордонно-стратегічний, комплексне використання яких сприятиме удосконаленню державної політики у сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору. Запропоновано інноваційні механізми удосконалення державної політики у сфері вищої освіти України: фінансово-цільовий та транскордонно-стратегічний. Розроблено новітню модель розвитку державної політики у сфері вищої освіти в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору, що ґрунтується на суб’єкт-об’єктній взаємодії держави, вищих навчальних закладів, бізнесу та громадськості, принципах суспільного управління, в основі якої є комплекс механізмів реалізації державної політики у сфері вищої освіти України, що в системі дозволить ереходу до громадсько-державного управління |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
вища освіта |
en_US |
dc.subject |
державна політика у сфері вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
механізми реалізації державної політики у сфері вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
європейський простір вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
вищі навчальні заклади |
en_US |
dc.subject |
інтернаціоналізація |
en_US |
dc.subject |
удосконалення державної політики у сфері вищої освіти |
en_US |
dc.subject |
высшее образование |
en_US |
dc.subject |
государственная политика в сфере высшего образования |
en_US |
dc.subject |
механизмы реализации государственной политики в сфере высшего образования |
en_US |
dc.subject |
европейское пространство высшего образования |
en_US |
dc.subject |
высшие учебные заведения |
en_US |
dc.subject |
интернационализация |
en_US |
dc.subject |
совершенствование государственной политики в сфере высшего образования |
en_US |
dc.subject |
higher education |
en_US |
dc.subject |
public policy in the sphere of higher education |
en_US |
dc.subject |
mechanism of realisation of public policy |
en_US |
dc.subject |
European higher educational area |
en_US |
dc.subject |
higher educational establishments |
en_US |
dc.subject |
internationalization |
en_US |
dc.subject |
improvement of public policy in the sphere of higher education |
en_US |
dc.title |
Удосконалення державної політики в сфері вищої освіти України в контексті інтеграції до європейського освітньо-наукового простору |
en_US |
dc.title.alternative |
Совершенствование государственной политики в сфере высшего образования Украины в контексте интеграции в европейское научно-образовательное пространство |
en_US |
dc.title.alternative |
Improvement of public policy in the sphere of higher education of Ukraine in the context of integration into the European scientific and educational area |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В работе раскрыта роль и осуществлена классификация механизмов реализации государственной политики в сфере высшего образования Украины в процессе внедрения положений Болонской декларации на основе критериально-типологического подхода, которые важно учитывать при разработке стратегии совершенствования государственной политики в сфере высшего образования. Обобщѐн и обоснован комплекс механизмов реализации государственной политики в сфере высшего образования, который сочетает группы таких механизмов, как финансово-целевой, политико-правовой, кадрово-мотивационный, организационно-методический, инновационно-модернизационный и трансгранично-стратегический, комплексное использование которых будет способствовать совершенствованию государственной политики в сфере высшего образования Украины в контексте интеграции в европейское научно-образовательное пространство. Предложены инновационные механизмы совершенствования государственной политики в сфере высшего образования Украины, а именно: финансово-целевой и трансгранично-стратегический. Разработана новая модель развития государственной политики в сфере высшего образования в контексте интеграции в европейское научно-образовательное пространство, основанная на субъект-объектном взаимодействии государства, высших учебных заведений, бизнеса и общественности, принципах социального управления, в основе которой комплекс механизмов реализации государственной политики в сфере высшего образования Украины, что в системе позволит обеспечить эффективность модернизации сферы высшего образования и способствовать переходу к общественно-государственному управлению |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The role and the classification of the mechanisms of implementation of public policy in the sphere of higher education of Ukraine in the implementation process of Bologna Declaration are developed in the paper based on the criteria-typological approach that is important for the development of the improvement strategy of public policy in the sphere of higher education. The complex of mechanisms of public policy implementation in the sphere of higher education, that combines such groups of mechanisms as financial-purposeful, political-legal, personnel-motivational, organizational-methodic, innovation-modernization and transborder-strategic, the complex usage of which will promote the improvement of public policy in the sphere of higher education of Ukraine in the context of integration into the European scientific and educational area, has been summarized and stated. Innovation mechanisms of improvement of public policy in the sphere of higher education of Ukraine, such as financial-purposeful and transborder-strategic ones have been offered. The new model of the development of public policy in the sphere of higher education in the context of integration into the European scientific and educational area has been developed. It is based on the subject-object interaction between the state, higher educational establishments, businesses and community on the principals of social management, in the base of which is the complex of mechanisms of realization of public policy in the sphere of higher education of Ukraine that in the system will allow to provide the efficiency of modernization of the sphere of higher education and will promote the change toward community-public management. |
en_US |