Abstract:
У дипломній роботі розглядаються теоретичні аспекти системи маркетингу на підприємстві, досліджується її сутність та місце в стратегії організацій. Детально досліджені основи формування клієнтської бази.
Включає детальний аналіз діяльності ТОВ «Вольтаж Ком», при цьому досліджуються фінансові показники, маркетингова діяльність, комунікаційні зв’язки товариства та обґрунтовується необхідність застосування певних заходів з удосконалення системи маркетингу.
Пропонуються конкретні напрямки удосконалення управління маркетинговою діяльністю ТОВ «Вольтаж Ком», а також проводиться розрахунок їх економічної доцільності.
Description:
Шкода, О. В. Розробка сучасної системи маркетингу підприємства : магістерська робота : 073 Менеджмент / О. В. Шкода ; керівник роботи Вдовенко С. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2019. – 88 с.