Короткий опис(реферат):
В дипломній роботі уділяється увага дослідженню теоретичних та практичних засад формування маркетингових засад міжнародних та національних готельних мереж в Україні, виявлення перспектив залучення інвестицій до національного ринку. Розглянуто теоретичні аспекти та світові тенденції розвитку міжнародних готельних ланцюгів та інтеграції китайських готелів до європейського ринку. Виявлено проблеми інфраструктури українських готельних підприємств. Досліджено проблеми розвитку готельних підприємств ті виявлено шляхи подолання проблем розвитку. Дипломна робота містить такі розділи:
1. Маркетингові засади розвитку готельного підприємства.
2. Аналіз міжнародного та національного функціонування готельних господарств.
3. Проблеми та перспективи розвитку готельних ланцюгів в Україні.
У процесі роботи зроблені висновки до кожного розділу та загальний висновок.
Суть розробки, основні результати:
Волгіна, О. В. Формування маркетингових стратегій готельних мереж в Україні : магістерська робота : 242 Туризм / О. В. Волгіна ; керівник роботи Безуглий І. В.; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2019. –106 с.