Abstract:
Актуальність дослідження компонентів асертивності, які впливають на
зниження рівня агресивності у підлітків зумовлена недостатньою науковою
розробленістю даної проблеми та водночас її затребуваності. Саме
асертивність розвиває усвідомлене ставлення до прийняття рішень, упевненої
поведінки, конструктивної поведінки, розуміння своїх бажань, гідне
ставлення до самого себе і інших, вміння виражати свої думки відкрито,
поважаючи інших – все те, чого бракує у підлітків з агресивною поведінкою.
В розділі 1 магістерської роботи здійснено теоретичний аналіз
проблеми підліткової агресивності, визначено причини агресії у
молодіжному середовищі, а також розкрито сутність поняття асертивності.
Обґрунтовано асертивність як альтернатива подолання агресивності у
підлітків.
Розділ 2 присвячений дослідженню компонентів, які є необхідними для
формування асертивності у підлітків з агресивною поведінкою.
У розділі 3 магістерської роботи було розроблено соціальнопсихологічний тренінг асертивності як превентивний метод у роботі з
підлітками з агресивною поведінкою.
Наукова новизна роботи полягає в тому, що: Наукова новизна
одержаних результатів полягає в обґрунтуванні асертивності як альтернативи
у подоланні агресивності у підлітків, необхідності і можливості
використання розроблених практико-орієнтованих рекомендацій для
застосування в роботі соціального працівника з підлітками з агресивною
поведінкою .
Description:
Коробко, В. О. Формування асертивності у підлітків з агресивною поведінкою : магістерська робота : 231 «Соціальна робота» / В. О. Коробко ; керівник роботи Мекшун А. Д. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 87 с.