Abstract:
Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні теоретичних основ формування корпоративної культури, її впливу на діяльність персоналу та запропонуванні напрямів підвищення ефективності корпоративної культури на підприємстві.
Об’єктом дослідження є система корпоративної культури, цінностей КП «НУВКГ».
Предметом дослідження є теоретичні основи формування корпоративної культури та практичні рекомендації підвищення ефективності корпоративної культури на підприємстві.
Під час виконання випускної кваліфікаційної роботи були використанні наступні методи: спостереження, порівняння, розрахунок, вимірювання, експеримент, опитування, узагальнення, ототожнення, аналіз та синтез, індукція та дедукція, моделювання, табличний та графічні методи.
Наукова новизна дослідження полягає у розробленні схеми взаємодії конкурентоспроможності, ефективності підприємства та корпоративної культури. Схема чітко показує як тісно пов’язанні між собою елементи та їх вплив на функціонування підприємства, а також залежність кожного елементу від позитивної корпоративної культури.
Практична значущість отриманих результатів. Практичне значення проведеного дослідження полягає у запропоновані шляхів підвищення ефективності управлінського складу персоналу, впровадженню нових методів щодо зацікавлення працівників у власній діяльності, впровадженню програми тімбілдінгу як напряму підвищення ефективності корпоративної культури КП «НУВКГ».
Description:
Кацалап, А. О. Формування корпоративної культури підприємства та підвищення її ефективності (на матеріалах КП «НУВКГ») : магістерська робота : 073 Менеджмент / А. О. Кацалап ; керівник роботи Хмелевський С. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра управління персоналом та економіки праці. – Чернігів, 2020. – 85 с.