Abstract:
Об’єктом дослідження є процес формування іміджу туристичного
підприємства. Предметом дослідження є методичні та прикладні аспекти
формування, аналізу та вдосконалення іміджу туристичного підприємства
«TUI» з урахуванням внутрішніх та зовнішніх чинників його діяльності.
Метою дослідження є обґрунтування чинників формування та напрямів
вдосконалення іміджу туристичного агентства в сучасних умовах. Для
досягнення мети вирішені наступні завдання: охарактеризувати сутність
іміджу підприємства цілому; визначити основні складові іміджу
туристичного підприємства; дослідити чинники формування позитивного
іміджу підприємства; надати загальну характеристику організації та
напрямам діяльності турагентства «TUI»; проаналізувати позитивні та
негативні сторони діяльності обраного підприємства; розглянути
перспективи діяльності компанії на міжнародному ринку; запропонувати
заходи щодо покращення сформованого іміджу компанії
Description:
Курпас, Д. О. Імідж туристичного підприємства : дипломна робота : 242 Туризм / Д. О. Курпас ; керівник роботи Гонта О. І. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 96 с.