Abstract:
Досконале володіння майбутніми соціальними працівниками своєю
професійною діяльністю є запорукою продуктивного вирішення фахових
завдань, пов'язаних переважно із здатністю правильно розуміти власну
поведінку та поведінку інших людей, із реалізацією пізнавальних процесів,
пов'язаних із адекватним відображенням партнерів по спілкуванню й
діяльності, з умінням налагоджувати взаємодію у групі та формувати
команду. Зазначені вище уміння й навички (науковий статус яких
визначається поняттям «соціальний інтелект»), необхідні для ефективної
міжособистісної взаємодії та успішної соціальної адаптації, в першу чергу, –
представникам комунікативних професій.
У першому розділі розкриваються теоретико-методологічні основи феномена
соціального інтелекту у структурі професійно важливих якостей
представників комунікативних професій та зовнішні та внутрішні умови
формування соціального інтелекту майбутніх соціальних працівників. В
другому розділі роботи досліджено рівень сформованості компонентів
соціального інтелекту у студентів спеціальності соціальна робота. Розділ 3
роботи присвячено дослідженню технологій розвиток соціальноінтелектуального потенціалу студентів спеціальності соціальна робота.
Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що: досліджено
уявлення про структуру соціального інтелекту представників комунікативних
професій, яка складається з когнітивного, емоційного та комунікативноорганізаційного компонентів, що забезпечують у своїй сукупності
адекватний аналіз та прогнозування розвитку ситуації соціальної взаємодії
Description:
Сергієнко А. В. Особливості формування соціального інтелекту у майбутніх соціальних працівників : 231 Соціальна робота / А. В. Сергієнко; керівник роботи Герасименко О. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 103 с.