Короткий опис(реферат):
На сучасному етапі в рамках численних дискусійних майданчиків з
питань розвитку освіти обговорюються питання, пов’язані з компетенціями,
трансформацією професійної освіти, професійними стандартами,
підготовкою молодого покоління для майбутнього. Необхідність
налагодження тісного взаємозв’язку ринку праці та професійної освіти в
даний час стає проблемою, яка гостро потребує теоретичного осмислення.
Дослідження показують, що для здобувачів вищої освіти представляють
цінність не тільки професійні компетенції, а й додаткові знання і вміння,
яким, як правило, не вчать у ЗВО: креативність, комунікативні навички,
відповідальність, чемність, стресостійкість та багато інших. Саме такі
компетенції називають «м’якими навичками» – soft skills. З кожним роком
роль soft skills в процесі розвитку професійної компетенції здобувачів вищої
освіти зростає. Набір умінь, навичок і якостей здобувачів вищої освіти, що
включаються в групу «soft skills», безпосередньо відображає рівень
соціальнопсихологічного розвитку особистості.
В розділі 1 роботи досліджено теоретикометодологічні підходи щодо
сутності поняття sоft skіlls, як елемента професійної компетенції, наданий
комплексний аналіз структури професійної компетентності здобувачів вищої
освіти в умовах ЗВО та проаналізовано особливості формування sоft skіlls у
здобувачів вищої освіти в позааудиторній роботі.
Розділ 2 роботи містить емпіричне дослідження, щодо формування sоft
skіlls в позааудиторній роботі в здобувачів вищої освіти.
В розділі 3 роботи надано рекомендації щодо формування sоft skіlls у
здобувачів вищої освіти в позааудиторній роботі в ЗВО.
Суть розробки, основні результати:
Язева, Я. А. Формування sоft skіlls у здобувачів вищої освіти в процесі позааудиторної роботи в умовах ЗВО : 231 Соціальна робота / Я. А. Язева; керівник роботи Децюк Т. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 133 с.