IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування sоft skіlls у здобувачів вищої освіти в процесі позааудиторної роботи в умовах ЗВО

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Язева, Я. А.
dc.date.accessioned 2020-11-05T09:35:25Z
dc.date.available 2020-11-05T09:35:25Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20168
dc.description Язева, Я. А. Формування sоft skіlls у здобувачів вищої освіти в процесі позааудиторної роботи в умовах ЗВО : 231 Соціальна робота / Я. А. Язева; керівник роботи Децюк Т. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 133 с. en_US
dc.description.abstract На сучасному етапі в рамках численних дискусійних майданчиків з питань розвитку освіти обговорюються питання, пов’язані з компетенціями, трансформацією професійної освіти, професійними стандартами, підготовкою молодого покоління для майбутнього. Необхідність налагодження тісного взаємозв’язку ринку праці та професійної освіти в даний час стає проблемою, яка гостро потребує теоретичного осмислення. Дослідження показують, що для здобувачів вищої освіти представляють цінність не тільки професійні компетенції, а й додаткові знання і вміння, яким, як правило, не вчать у ЗВО: креативність, комунікативні навички, відповідальність, чемність, стресостійкість та багато інших. Саме такі компетенції називають «м’якими навичками» – soft skills. З кожним роком роль soft skills в процесі розвитку професійної компетенції здобувачів вищої освіти зростає. Набір умінь, навичок і якостей здобувачів вищої освіти, що включаються в групу «soft skills», безпосередньо відображає рівень соціально­психологічного розвитку особистості. В розділі 1 роботи досліджено теоретико­методологічні підходи щодо сутності поняття sоft skіlls, як елемента професійної компетенції, наданий комплексний аналіз структури професійної компетентності здобувачів вищої освіти в умовах ЗВО та проаналізовано особливості формування sоft skіlls у здобувачів вищої освіти в позааудиторній роботі. Розділ 2 роботи містить емпіричне дослідження, щодо формування sоft skіlls в позааудиторній роботі в здобувачів вищої освіти. В розділі 3 роботи надано рекомендації щодо формування sоft skіlls у здобувачів вищої освіти в позааудиторній роботі в ЗВО. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject здобувачі вищої освіти en_US
dc.subject професійна компетентність en_US
dc.subject sоft skіlls en_US
dc.subject higher education applicants en_US
dc.subject professional competence en_US
dc.title Формування sоft skіlls у здобувачів вищої освіти в процесі позааудиторної роботи в умовах ЗВО en_US
dc.title.alternative Formation of soft skills in higher education applicants in the process of out-of-audit work in the conditions of HEA en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 At the present stage, many issues related to competences, transformation of vocational education, professional standards, preparation of the younger generation for the future are discussed in the framework of numerous discussions on educational development. The need to forge a close link between the labor market and vocational education is now becoming a problem that is in dire need of theoretical understanding. Studies show that not only professional competencies but also additional knowledge and skills that are not normally taught in HEА are of value to higher education students: creativity, communication skills, responsibility, courtesy, stress resistance and more. Such competencies are called "soft skills" ­ soft skills. Every year, the role of soft skills in the development of professional competence of higher education applicants is increasing. The set of skills, skills and qualifications of higher education students who are included in the soft skills group directly reflects the level of social and psychological development of the individual. Section 1 of the paper explores the theoretical and methodological approaches to the essence of the concept of Soft Skills as an element of professional competence, provides a comprehensive analysis of the structure of professional competence of higher education applicants in terms of HEA, and analyzes the peculiarities of forming Soft Skills in higher education students in post­employment. Section 2 of the paper contains an empirical study on the formation of soft skills in out­of­class work in higher education applicants. Section 3 of the paper provides recommendations for the formation of soft skills in higher education applicants in out­of­class work at the HEA. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу