Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Язева, Я. А. | |
dc.date.accessioned | 2020-11-05T09:35:25Z | |
dc.date.available | 2020-11-05T09:35:25Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/20168 | |
dc.description | Язева, Я. А. Формування sоft skіlls у здобувачів вищої освіти в процесі позааудиторної роботи в умовах ЗВО : 231 Соціальна робота / Я. А. Язева; керівник роботи Децюк Т. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 133 с. | en_US |
dc.description.abstract | На сучасному етапі в рамках численних дискусійних майданчиків з питань розвитку освіти обговорюються питання, пов’язані з компетенціями, трансформацією професійної освіти, професійними стандартами, підготовкою молодого покоління для майбутнього. Необхідність налагодження тісного взаємозв’язку ринку праці та професійної освіти в даний час стає проблемою, яка гостро потребує теоретичного осмислення. Дослідження показують, що для здобувачів вищої освіти представляють цінність не тільки професійні компетенції, а й додаткові знання і вміння, яким, як правило, не вчать у ЗВО: креативність, комунікативні навички, відповідальність, чемність, стресостійкість та багато інших. Саме такі компетенції називають «м’якими навичками» – soft skills. З кожним роком роль soft skills в процесі розвитку професійної компетенції здобувачів вищої освіти зростає. Набір умінь, навичок і якостей здобувачів вищої освіти, що включаються в групу «soft skills», безпосередньо відображає рівень соціальнопсихологічного розвитку особистості. В розділі 1 роботи досліджено теоретикометодологічні підходи щодо сутності поняття sоft skіlls, як елемента професійної компетенції, наданий комплексний аналіз структури професійної компетентності здобувачів вищої освіти в умовах ЗВО та проаналізовано особливості формування sоft skіlls у здобувачів вищої освіти в позааудиторній роботі. Розділ 2 роботи містить емпіричне дослідження, щодо формування sоft skіlls в позааудиторній роботі в здобувачів вищої освіти. В розділі 3 роботи надано рекомендації щодо формування sоft skіlls у здобувачів вищої освіти в позааудиторній роботі в ЗВО. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | en_US |
dc.subject | професійна компетентність | en_US |
dc.subject | sоft skіlls | en_US |
dc.subject | higher education applicants | en_US |
dc.subject | professional competence | en_US |
dc.title | Формування sоft skіlls у здобувачів вищої освіти в процесі позааудиторної роботи в умовах ЗВО | en_US |
dc.title.alternative | Formation of soft skills in higher education applicants in the process of out-of-audit work in the conditions of HEA | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | At the present stage, many issues related to competences, transformation of vocational education, professional standards, preparation of the younger generation for the future are discussed in the framework of numerous discussions on educational development. The need to forge a close link between the labor market and vocational education is now becoming a problem that is in dire need of theoretical understanding. Studies show that not only professional competencies but also additional knowledge and skills that are not normally taught in HEА are of value to higher education students: creativity, communication skills, responsibility, courtesy, stress resistance and more. Such competencies are called "soft skills" soft skills. Every year, the role of soft skills in the development of professional competence of higher education applicants is increasing. The set of skills, skills and qualifications of higher education students who are included in the soft skills group directly reflects the level of social and psychological development of the individual. Section 1 of the paper explores the theoretical and methodological approaches to the essence of the concept of Soft Skills as an element of professional competence, provides a comprehensive analysis of the structure of professional competence of higher education applicants in terms of HEA, and analyzes the peculiarities of forming Soft Skills in higher education students in postemployment. Section 2 of the paper contains an empirical study on the formation of soft skills in outofclass work in higher education applicants. Section 3 of the paper provides recommendations for the formation of soft skills in higher education applicants in outofclass work at the HEA. | en_US |