dc.contributor.author |
Борисович, В. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-18T09:14:21Z |
|
dc.date.available |
2021-01-18T09:14:21Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20679 |
|
dc.description |
Борисович, В. А. Формування та просування бренду торгової марки «KITE» (на матеріалах ТОВ «ВІВАТ Трейдінг») : магістерська робота : 075 Маркетинг / В. А. Борисович ; керівник роботи Забаштанська Т. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 86 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
У кваліфікаційній роботі розглянуто питання формування та просування бренду торгової марки.
Кваліфікаційна робота містить такі розділи:
– теоретичні основи розвитку бренду;
– аналіз формування та просування бренду торгової марки «KITE» (на матеріалах ТОВ «ВІВАТ Трейдінг»);
– шляхи удосконалення просування бренду торгової марки «KITE».
Висновки, зроблені у процесі роботи, відображають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення просування бренду торгової марки «KITE». |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
бренд |
en_US |
dc.subject |
«KITE» |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
вдосконалення просування бренду |
en_US |
dc.subject |
споживачі |
en_US |
dc.subject |
формування бренду |
en_US |
dc.subject |
brand |
en_US |
dc.subject |
marketing communications |
en_US |
dc.subject |
improvement of brand promotion |
en_US |
dc.subject |
consumers |
en_US |
dc.subject |
brand development |
en_US |
dc.title |
Формування та просування бренду торгової марки «KITE» (на матеріалах ТОВ «ВІВАТ Трейдінг») |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The qualification work addresses the development and promotion of the brand. The qualification work contains the following sections: – theoretical foundations of brand development; – analysis of the development and promotion of the brand «KITETM» (using the materials of Vivat Trading LLC);
– ways to improve the promotion of the brand «KITETM».
In the course of work conclusions and offers of improvement of advancement of the brand «KITETM» were made. |
en_US |